Endelig ser det ut til at det blir litt mer blogging fra denne kanten. Har endelig fått bloggingen til å virke via ipaden så da tenkte jeg at jeg kunne vise noen bilder fra terrassen vår.
Sofaen består av 6 paller og bordet er det gamle pallebordet mitt.
Klem Charlotte
tirsdag 29. mai 2012
torsdag 1. mars 2012
Gangen nesten ferdig:)
Beklager men jeg har vært en skikkelig dårlig blogger hittil i år.Tiden har rett og slett ikke strukket til.
Jobb,oppussing og trening har tatt det meste av tiden.
Har heldigvis en skikkelig flink mann som har pusset opp det meste her hjemme og nå er han snart ferdig med gangen vår..
Ny inngangsdør montert!
Var ute å fant meg tapet i går som han fikk tapetsert i dag:)
Skal ærlig innrømme at det er IKKE lett å velge seg ut en tapet man liker.Etter utallige timer i forskjellige butikken havnet valget på denne.Hvit,sølv og svart med en slags velur følelse! *elsk*
Skohyller som skal inn i veggen.Boksene er ferdig tapetsert og skal inn i morgen.
Blir det ikke bra?
Gleder meg til jeg får finskoene mine på plass inni der:)
Kansje disse som jeg fikk i posten idag havner der:)
Så noen at jeg elsker stjerner?
Og så må jeg få sagt tusen takk for den fine gaven jeg fikk da jeg vant giveawayen til Jeanette
Så mye fint da.Fikk jo armbånd,kjøkkenhåndkle(Med stjerner!!!),og hele 4 stk skilt!
Tusen takk!!
Ha en flott torsdag alle sammen og takk for at du tittet innom igjen :)
Klem Charlotte
tirsdag 27. desember 2011
Da kom det jeg ønsket meg på tilbud!!
Denne lykten har jeg gått og siklet etter en stund og jaggu var den ikke på tilbud idag :)
Mestergrønn i Fyllingsdalen stenger ned for vinteren og har derfor halv pris på ALT i butikken. Denne kostet egentlig 800,-
Disse lyktene ble med meg hjem også. Helt nydelige.Elsker sølv.
Og så var det over til giveawayen min. Er litt på etterskudd med trekningen som skulle vært på julaften grunnet sykdom her i huset men nå er det altså plukket ut en...
Gratulerer så mye ...METTE med bloggen FRU.R
5 x 38 cm
Ha en fin kveld!
Klem Charlotte
tirsdag 20. desember 2011
Alternativt juletre!
Nå er det bare 4 dager til jul og julestemning = null!
Fortsatt ikke ferdig med verken husvask eller presanger...*I know*
Og oppi det hele så knakk nederste delen av juletreet vår (Plastic fantastic) så da måtte det alternative ting til...Kjøpte en ganske så stor hvis krukke her i sommer og treet passer perfekt oppi! Og genialt med tanke på hvor mange presanger vi får under treet :)
Ellers er mine nye skjønnheter disse hærlighetene her under fra jysk. Og nå er de
faktisk på tilbud til 150 for begge 2 :)
Søte?
Men nå er det tid for en liten treningsøkt.Tok nyttårforsettet litt på forskudd og begynner med treninga nå jeg. I all iver bestillte jeg meg også en strippestang som jeg kan ha å trene på i kjelleren i går kveld.(knallbra trim sies det)
Dette skal bli artig!
Ha en flotters kveld dere andre også-
Klem Charlotte
lørdag 17. desember 2011
17 Desember. 1 Uke igjen til jul!
God kveld i stuen!
Dagene går i ett nå før jul så har desverre ikke hatt altfor mye overskudd til bloggingen.
Presanger er pakket inn,jeg er begynt å trene(SJOKK!!) og vasking og rydding av hus tar sin tid..
Har også fått litt problemer på kjøkkenet, noe som passer ganske dårlig nå rett før jul. Fikk lekkasje i oppvaskemaskinen så har fått fuktskade i gulvet.
Resultat : Denne avfukteren skal stå og bråke på kjøkkenet i 2 uker fremover..
Jippi!
Men litt hell i uhell.
Fikk akkurat beskjed om at jeg var den heldige vinneren av dette fine vintage uret , levert av solstrand interiør, inne hos Kayso
Tusen takk!
Gleder meg til det kommer.
Ha en strålende lørdagskveld
Abonner på:
Innlegg (Atom)




