Viser innlegg med etiketten Trekasser. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Trekasser. Vis alle innlegg

torsdag 2. juni 2011

Trekasser og diverse


Lovde dere bilder av det jeg hadde handlet idag så her kommer bilder.
Trekassene fikk jeg fra Askøy hagesenter.Er ikke sikker om de egentlig var tilsalgs , men et smil fikser det meste ;)
 Kisten øverst fikk jeg også tak i på hagesenteret.Den lå nesten helt bak på lageret så den var ikke lett å få øye på. Fikk t.o.m 25% rabatt på den siden den var brukt til utstilling! Happy me!

Den hvite trekassen pryder nå inngangsdøren og har fått både lavendelbusk og silke...(et eller annet) blomster i :)
                                                                                                                                                   

Hvit trekasse med tavle : 199,- Plantasjen
Trekasser orginale : 199,- Mestergrønn Askøy
Kiste : 500,- Mestergrønn askøy


Ha en fortsatt fin kveld og ikke glem giveawayen min som du finner på venstre side :)

Klem Charlotte

Kasser og kiste

Endelig har jeg fått tak i flere kasser..
Er grådig glad for at både hagesentrene er åpne og at vi har stasjonsvogn :)
.Skal legge ut skikkelige bilder når jeg kommer meg hjem.

Nyt fridagen alle sammen
Klem charlotte