Ja da var endelig stickers pakkene mine kommet i hus.Noen av de har jeg klistret på norgesglassene slik som dette.Fikk også noen til alle dørene i huset også .Skal få lagt ut noen bilder senere når jeg kommer hjem fra trilleturen med lille Marcus;)
Da var klistremerkene hengt opp på dørene .Har også guestroom og toilet.Syntes disse var ganske fine jeg,og til den nette sum av 60,- kan man jo ikke klage. Nå fikk jeg også melding om at wallstickeren til pallebordet er på vei også .Gleder meg kjempemasse til det blir ferdig;)Ha en strålende 16 mai alle sammen.