Viser innlegg med etiketten stue. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten stue. Vis alle innlegg

mandag 17. mars 2014

DIY spisebord

   Enkelt diy spisebord.
Ble en smule lei det gamle ikea bordet mitt der det knapt var plass til 4 stykker rundt bordet,og siden vi skulle ha besøk på fredag ble prosjekt spisebord startet.
Vi har brukt 11 lengder med forskalingsbord i furu.bordet er 2,10 m langt. Laget en ramme under(skal finne bilde senere) ,frest mønster rundt kantene,pusset og så beiset et strøk med  fargen drivved ;)



Er så fornøyd!

  
Flinke mannen min som holder ut med mine prosjekter ;)

Charlotte

søndag 16. mars 2014

Diy stuebord

Enkelt og greit hjemmelaget stuebord.

Det hjelper nok på å ha en snill handymann i hus hvis man ikke er så nevenyttig selv.dette har altså mannen min bygget til meg (etter mine instrukser da selvsagt) og så har jeg pusset over og beiset det i fargen drivved ;)


Glassplaten på toppen er fra det gamle stuebordet mitt.


Så til min bedre halvdel,-Jeg elsker det!! Takk!

Charlotte