Vannfontene (hjemmelaget) med blått lys og fisker (falske vel å merke)
2 stk kanoner ved trappeoppgangen til øverste del av hagen
Late dager med selvklipp :)
Marcus elsker å leke på gresset :)
Nye broen øverst i elven :)
Nye huset vårt på venstre side :)
OG her skal det bli mye kos (les: vin) i sommer....
Ha en fin uke alle sammen.
Klem Charlotte