Viser innlegg med etiketten Hage. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hage. Vis alle innlegg

søndag 3. juli 2011

Sommerparadis -Bilde ras!

Vannfontene (hjemmelaget) med blått lys og fisker (falske vel å merke)


2 stk kanoner ved trappeoppgangen til øverste del av hagen

Late dager med selvklipp :)


Marcus elsker å leke på gresset :)

Nye broen øverst i elven :)

Nye huset vårt på venstre side :)

OG her skal det bli mye kos (les: vin) i sommer....


Ha en fin uke alle sammen.

Klem Charlotte

fredag 3. juni 2011

NIB utfordring Juni.


Her er da mitt bidrag til norskeinteriørbloggers Juni oppgave.
Ikke så mye som er gjort enda da solen ikke har gjort sitt store inntog enda ,men har fått noen kasser
og et par blomster på plass:)
Stigen fikk jeg billig på Fantoft hagesenter siden den var litt knekt i toppen :)



Gleder meg til å handle inn flere blomster så jeg får fyllt de pottene som står på bakken der:)
(Kabeltrommel trenger litt mer hvitmaling også ,men det kommer )


Ha en strålende helg !

Klem charlotte