YES!
Huset er nå solgt på første visning!
200,000 over prisantydning...
Endelig kan vi puste lettet ut og slippe å tenkte på å sitte med *mangemilliongjeld*
Så nå er det INSPIRASJON for full rulle her! Interiørblader og blogger blir saumfart på jakt etter tips og ideer til det nye huset..Tankene og ideene flyr rundt i hodet som en virvelvind!
*Akk* Den som bare hadde hatt en utømmelig bank konto..Alle vet jo at oppussing KOSTER!
Så nå blir det kos med sjokolade og blad (Greit! Sjokoladen er spist allerede)
Og for dere som ikke fikk dere med dere : Søndag var det åpent hos Interiørhuset i alvøen og i kjent loppemarkedstil kom vi 20 minutter før de åpnet *hihi*
Ikke det at det var andre der da men..vi måtte jo være sikre...
Fikk tak i den skjønneste lampen, et fuglehus,ramme og diverse annet nips...I LOVE SALE!
Så til dere som ikke var der..2 BAD!!
Skal få tatt bilder av tingene når vi flytter inn i nye huset.De har desverre gått rett ned i en flyttekartong:)
Ha en fin kveld.
Klem Charlotte