Viser innlegg med etiketten Hussalg. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hussalg. Vis alle innlegg

mandag 27. juni 2011

SOLGT!




YES!
Huset er nå solgt på første visning!
200,000 over prisantydning...
Endelig kan vi puste lettet ut og slippe å tenkte på å sitte med *mangemilliongjeld*

Så nå er det INSPIRASJON for full rulle her! Interiørblader og blogger blir saumfart på jakt etter tips og ideer til det nye huset..Tankene og ideene flyr rundt i hodet som en virvelvind!
*Akk* Den som bare hadde hatt en utømmelig bank konto..Alle vet jo at oppussing KOSTER!

Så nå blir det kos med sjokolade og blad (Greit! Sjokoladen er spist allerede)


Og for dere som ikke fikk dere med dere : Søndag var det åpent hos Interiørhuset i alvøen og i kjent loppemarkedstil kom vi 20 minutter før de åpnet *hihi*
Ikke det at det var andre der da men..vi måtte jo være sikre...
Fikk tak i den skjønneste lampen, et fuglehus,ramme og diverse annet nips...I LOVE SALE!
Så til dere som ikke var der..2 BAD!!

Skal få tatt bilder av tingene når vi flytter inn i nye huset.De har desverre gått rett ned i en flyttekartong:)

Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

onsdag 22. juni 2011

Huset vårt på Finn.no


Ja i dag kom huset tilsalgs....
Merker det er en del småting jeg godt kunne ha fjernet fra bildene først men....gjort er gjort!
Under kommer noen bilder fra stuen og terassen :)






Gjett om kanten på teppet irriterer meg da!!!! *ARG!*
Får den ikke ned heller....

VISNING!
Vi har t.o.m hatt privatvisning idag allerede..man kan jo ikke si nei når noen ringer å spør.
Kaller det en god anledning til å ha huset pent og ryddig hele tiden jeg :)
Fellesvisningen er på søndag så kryss armer og ben for oss og at huset blir solgt fort!
Ha en fin kveld.

Klem Charlotte

torsdag 16. juni 2011

Hussalg og uterom!


Ja da har endelig fotograf vært på plass for å ta bilder av boligen.Har vært rydding i hele dag *Puh*
Er skikkelig glad mannen hadde fri så jeg slapp å gjøre alt alene...
Neste uke kommer huset for salg og jeg håper det blir solgt fort..Litt deilig å vite at man ikke kommer til å sitte på 2 boliglån lenge..

Her er terassen utenfor stuen..


Kjenner du noen som vil ha hus på Lille-Sotra må du vise dem bildene :)

Stuen..
(Ja jeg vet at vesken henger i veien men den hang ikke der når fotografen var der..bare sånn at det er sagt :) )


Og er det noen med grønne fingre som vet hvilket tre dette er ??
Har ikke så god blomster kunnskap men lurer kansje på om det kan være plomme eller eple tre?


Ha en strålende kveld.

Klem Charlotte