Viser innlegg med etiketten Huskjøp. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Huskjøp. Vis alle innlegg

søndag 12. juni 2011

For dere som ikke har fått det med dere enda :

For dere som ikke har fått det med seg:
VI HAR KJØPT HUS!!!!  (igjen)
'
Slenger ut et litt bedre bilde av den nye boligen vår (finn.no)
At vi orker å flytte igjen..!!! Flyttet inn i nytt hus rett før jul men når huset med drømmebeliggenheten kom til salgs var det bare til å slå til :) Nå har vi foreldrene mine tett i tett....
Ikke alle som hadde syntes at det hadde vært en drømmesituasjon men vi er gjerne litt spesiell....

Det skal bli såååå gøy å begynne på et hus prosjekt nå! Har jo 1000 planer i hodet..
Vinterhage på terassen,garasjen lukkes igjen og blir bar/guttebule osv...
Skal være flink til å legge ut før/etter bilder her på bloggen for den som vil følge med :)
(Har du noen ideer er det bare til å slenge det ut)

Så nå er det kaos her i heimen. Megler kommer her tirsdag for å sette igang salget (overtar 15.Aug.) så dette må være solgt før den tid ( les: forhåpentligvis)
Å gjøre et hus visningsklart er ikke bare,bare!!

Håper alle har en nydelig pinse så avslutter jeg dette for denne gang med søte gullklumpen min i nye lykta te mor :)




Husk også min giveaway som trekkes Onsdag 15.Juni der du kan vinne dette SVÆRE stilige veggordet fra VEGGFOLIE:NO

Trykk på giveawaylinken på venstre side :)

lørdag 11. juni 2011

Nytt hus igjen!!

Ja igår fikk vi melding om at huset vi ville ha, endelig  hadde blitt vårt etter en hard budrunde!
På bildet ser du huset og terassen men hagen foran er naboen sin. 
Litt merkelig å ha en nabo så tett men det spiller ingen rolle egentlig når naboen er min mor!! Jepp....du leste riktig...vi flytter “nesten“ hjem igjen;) 
Skal få lagt ut et litt bedre innlegg i morgen siden jeg nå blogger via mobil i halvsøvne(ja hva annet skal man gjøre ?)

Ha en fin kveld/natt videre

Klem Charlotte