Viser innlegg med etiketten Shopping. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Shopping. Vis alle innlegg

lørdag 15. mars 2014

Tips til borddekking



Var en liten tur innom Casa design i dag og fikk inspirasjon til denne nydelige bord dekkingen her.
På tallerkene har jeg brukt en hvit middagsserviett str 40x40 og en sølv i str 33x33. Disse er først brettet som en sløyfe,før de er bundet nede med sølvtråd og pyntet med en sommerfugl.

Store servietter Nille 24,-
Små servietter Nille 19,90,-
Sommerfugler 6pk Casa design 99,-
Sølvtråd 19,- m Casa design
Sommerfugl lenke 29,- m Casa design

Gleder meg til å ha middagsbesøk ;)
 

mandag 5. desember 2011

Litt fra ønskelisten min til meg selv:)


Litt førjulspresanger til seg selv må man jo unne seg. Dette teppet har de akkurat fått inn på black design og til prisen 149,- var det ingenting å stusse på. De 5 de fikk inn her på Sartor ble fort revet vekk men er du heldig har de igjen andre plasser. Løp og kjøp!

Hvor jeg skal ha mitt aner jeg ikke enda, men er vel det de kaller impulskjøp:)



Og denne bjellen fra Riviera Maison er jeg blitt såå glad i. Rett og slett helt nydelig *elsk*

Prisen husker jeg ikke helt, men når man faller for noe spiller ikke det så stor rolle vel?




Og så idag kom pakken min som jeg vant inne hos Villa Waleur
Tusen takk igjen.


Ha en fin begynnelse på uken alle sammen!
Ikke glem å gi meg din stemme hos boligblogg (høyre side) hvis du liker bloggen min.


Klem Charlotte



lørdag 26. november 2011

For Ladies Only!

Karioka Design og Galleri skal ha førjulshopping den 01.12.2011
Åpningstider : 1500-1930

20% på alle varer!

Alle som kommer er også med i trekningen av gavekort på 300,-



Velkommen til en nyoppusset butikk!

Adresse: Mathopen / hillerenveien 17 (haakonsvern)
BERGEN

Klem Charlotte


søndag 20. november 2011

Julefavoritter hos Åhlens

Bildene kommer fra Åhlens

Så mye fin julepynt de har fått inn på Åhlens.
Har samlet her noen av mine favoritter,så ser nesten ut som om jeg må ta meg turen innom dit før jul.

Nå har vi akkurat kommet i hus igjen etter en liten tur ute i frisk luft.Jeg fikk også plukket med meg noen grener som jeg skal henge opp.Hvor har jeg ikke helt bestemt meg for enda men skal legge ut et innlegg senere.

Ha en fortsatt fin helg.

Klem Charlotte

Mandag åpner ny interiørbutikk i Bergen.

Interiørgleder.no åpner mandag 21. nov. sitt lille, koselige butikkutsalg på Bønes (Våkleiven 133 ) Butikkutsalget åpner kl 12.


torsdag 17. november 2011

Litt juleshopping til meg selv fra HildeHeimdal.no


Garden skilt
Atelier veske
Belle løper
Diverse veggord
Juteteppe
Og pose til kosmetikk


(bildene er lånt fra hildeheimdal.no)


Av og til må man unne seg selv noe også.


Klem Charlotte

onsdag 9. november 2011

Hjemmesnikret stige og ny lampe..

Og da var vi igjen midtveis i uken!
Snart helg..
Idag har jeg fått både stigen min ferdig og handlet inn en ny lampe til stuen.

Stigen var litt skjev men syntes det ble litt av sjarmen jeg..Julestrømpe fra kid som pynt.(Ja litt tidlig,eg vet)




Nye lampen fra Skeidar.
For en som er glad i litt dempet belysning om kvelden så passer en slik med telys perfekt.
199,- Løp og kjøp!



Til slutt må jeg bare få sagt tusen takk til alle som stemmer på meg til boligbloggen (Knapp høyre side)
Fortsett med det :)

Og ikke glem giveawayen min som pågår nå og du kommer dit ved å trykke HER

Ha en fin uke...Klem Charlotte

mandag 7. november 2011

Interiørgleder!

Interiørgleder åpner nå i Bergen ,rettere sagt bønes.
Gleder meg skikkelig til å snuse litt rundt i den butikken kjenner jeg.Blir vel litt julepresanger derfra i år :)

Ellers er mine bergenske interiørfavoritter :
Interiørhuset Alvøen,Hønsehuset,Karioka, frk.Doris og Solstrand interiør.

Sist jeg var på Hønsehuset på valen nevnte hun at de nettopp hadde fått nettbutikk ,men denne er helt umulig å finne...Noen som har sett/vært innpå denne?

Klem Charlotte

torsdag 21. juli 2011

Jeg fant den endelig....


...telys boksen som jeg har letet etter i noen uker..
Fikk vite at de skulle ha den på Sparkjøp men etter å ha trålt hyllene på Sartor måtte jeg gi tapt..
Den var sikkert utsolgt for lenge siden* Snufs*

Men SÅ....Sparkjøp i Åsane hadde den *LYKKE*


Og denne bilderammen klarte jeg rett og slett ikke å la være å kjøpe.. :)
Hvor jeg skal ha den er et annet spørsmål..
Men foreløpig er begge blitt pakket rett ned i kartonger i påvente av nytt hus..(Nærmer seg nå  )


Ha en fortsatt fin kveld..

Klem Charlotte

torsdag 30. juni 2011

Shoppoholiker...Jeg?? Trekassene var jo halv pris!!


Skulle nesten tro jeg var det...
Skulle rett på butikken for å kjøpe melk da salgsplakatene lyste mot meg..50% på trekassene jeg har lyst på!!
*Må ha*
Og sånn gikk det altså til..3 stk kasser ble med meg hjem :)
Aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem enda men...den tid kommer nok..

Og så er endelig "sommeren" kommet til Bergen igjen..Har vært sol og opphold i hele dag..selvom temperaturen ikke er noe å skryte av da..men vi får håpe den kommer snart også..

Ha en fin kveld..
Klem Charlotte

onsdag 29. juni 2011

Askøy senter : Bare se men ikke kjøpe?...

..nei det er nok ikke mulig...ihvertall ikke når man kommer over sååå mye pent som sikkert passer godt i nye huset (I mitt hode ihvertfall)
Hadde tenkt å bestille meg en hengestol forleden dag (til 540,-) men er glad jeg ikke gjorde det!
Kom over denne herligheten her på kid, til den beste prisen : 99,-
(Så da kjøpte jeg likegodt 2)

(Bilde er fra Kid.no)

Fikk også røsket med meg en hengekøye i samme farge til den nette sum av 64,-!!
Håper jeg har plass til alt dette på terassen* :)




(bildet er lånt fra princessbutikken.no)
Puten her kjøpte jeg på princess i lag med et dusjforheng,flere putetrekk og noen kjøkkenhåndklær!
Alt 40% avslag...

Som sagt så får jeg ikke tatt bilde av de andre tingene siden de blir kjørt rett ned til flyttelasset vårt.(Gjesterommet til mamma:) Takk får lånet!! *hehe*)

Og HUSK!
Handler du for 500,- på Kid får du med denne boken gratis.
(skulle ha visst det selv for en uke siden ja *gahh..*)

Ha en fin kveld.

Klem Charlotte

tirsdag 28. juni 2011

Salget har startet hos Kremmerhuset!

Og da ble disse to koffertene som jeg har siklet på lenge endelig mine....*jippi*
Var litt andre ting som ble handlet inn også men de ble desverre pakket rett i flyttekartonger..
Kansje like greit så føles det som nye ting jeg handler når jeg skal pakke opp igjen :)
Å gu som jeg gleder meg!!

Ikke glem konkurransen om det fineste rommet jeg har gående.
Link finner du i venstre marg.
Gleder meg til å handle inn premie til den også :)

Ha en fin kveld.
Klem fra meg i  regnfulle Bergen!

mandag 27. juni 2011

SOLGT!




YES!
Huset er nå solgt på første visning!
200,000 over prisantydning...
Endelig kan vi puste lettet ut og slippe å tenkte på å sitte med *mangemilliongjeld*

Så nå er det INSPIRASJON for full rulle her! Interiørblader og blogger blir saumfart på jakt etter tips og ideer til det nye huset..Tankene og ideene flyr rundt i hodet som en virvelvind!
*Akk* Den som bare hadde hatt en utømmelig bank konto..Alle vet jo at oppussing KOSTER!

Så nå blir det kos med sjokolade og blad (Greit! Sjokoladen er spist allerede)


Og for dere som ikke fikk dere med dere : Søndag var det åpent hos Interiørhuset i alvøen og i kjent loppemarkedstil kom vi 20 minutter før de åpnet *hihi*
Ikke det at det var andre der da men..vi måtte jo være sikre...
Fikk tak i den skjønneste lampen, et fuglehus,ramme og diverse annet nips...I LOVE SALE!
Så til dere som ikke var der..2 BAD!!

Skal få tatt bilder av tingene når vi flytter inn i nye huset.De har desverre gått rett ned i en flyttekartong:)

Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

tirsdag 21. juni 2011

Norgesglass og helgeoppdatering!



Kjenner humøret og energien blir på topp når endelig solen titter frem.
Helgen har vært strålende men med begrenset utetid desverre.Har jo tross alt et hus som skal være visningsklart til søndag:)

Men i helgen fikk endelig "hu mor" kost seg med et glass hvitvin..
Er så aaaltfor lenge siden nå (Les: nesten 2 år)
Skal bli godt når lillegutt ikke ser på mor som "melkemaskinen" lengre :)

Cheers!

Guttene mine :)




Oppvasktabelettene er kommet i norgesglass etterfulgt av et tøystykke med blonder..Smashing*
Ble litt lei av å bare ha de liggende i skapet kan man si..

 Og denne "duftsnoren" fikk jeg av mamma i helgen.De dufter fantastisk godt.
Så nå har jeg en på badet og en på toalettet...
( Hadde vært så kjekt med duftoverføring via pc akkurat for nå)

Ha en strålende dag.

Klem fra Charlotte i solrike Bergen!

fredag 17. juni 2011

Karioka design og nattåpent shopping




Idag er det nattåpent på sartor senter og det må selvfølgelig sjekkes ut..
Merker at jeg har gått der borte litt mye i det siste..Det er ikke mye nytt og spennende lengre.

Men denne pakken med røkelse og 2 lyslykter ble med hjem. Lyktene skal jeg ha i vinterhagen..
Mannen min bare rister på hodet..-vi har jo ingen vinterhage..
Og DET er jeg fullt klar over..men jeg skal ha når vi kommer oss i nye huset:) (Tenke langsiktig er jeg flink til)

Og disse lysestakene samt noen steiner med lavendel duft kjøpte jeg hos Karioka design og galleri i hilleren.
Er spennende å oppdage nye,ukjendte interiørbutikker i nærområdet..Denne butikken var utrolig koselig og det beste av alt....SALG!!
Salget pågår frem til midten av neste uke så den er verdt et besøk..



Ha en fin helg!

Klem Charlotte

torsdag 2. juni 2011

Trekasser og diverse


Lovde dere bilder av det jeg hadde handlet idag så her kommer bilder.
Trekassene fikk jeg fra Askøy hagesenter.Er ikke sikker om de egentlig var tilsalgs , men et smil fikser det meste ;)
 Kisten øverst fikk jeg også tak i på hagesenteret.Den lå nesten helt bak på lageret så den var ikke lett å få øye på. Fikk t.o.m 25% rabatt på den siden den var brukt til utstilling! Happy me!

Den hvite trekassen pryder nå inngangsdøren og har fått både lavendelbusk og silke...(et eller annet) blomster i :)
                                                                                                                                                   

Hvit trekasse med tavle : 199,- Plantasjen
Trekasser orginale : 199,- Mestergrønn Askøy
Kiste : 500,- Mestergrønn askøy


Ha en fortsatt fin kveld og ikke glem giveawayen min som du finner på venstre side :)

Klem Charlotte

onsdag 1. juni 2011

Besøk hos Frk Doris


Har hatt en utrolig koselig onsdag med et lite besøk hos frk-doris :)
Hun hadde så mye pent og det var såå koselig butikk hun hadde.
Dette er noen av godsakene som ble med meg hjem etter besøket.Nå er det bare til å finne ut hvor jeg skal ha det :)

Nettadressen hennes er : http://www.frk-doris.no/



Nå er det tid for kos,kos og paradise hotel :)
Ha en strålende kveld alle sammen.

Har du ikke meldt deg på min giveaway enda kan du gjøre det HER


Klem charlotte

mandag 23. mai 2011

Pakke fra Jotex


Endelig kom den!
Pakken fra jotex som jeg har ventet på.
Dette spannet til cold drinks var faktisk mye større i virkeligheten enn hva jeg forventet.Kjempestilig!
Gleder meg til å bruke denne ute når sommeren kommer.

4 søte mygglys til sene sommerkvelder..


Og disse søte zink formene til lys :)


Ha en fin Mandag:)