God kveld i heimen.
Her er endelig huset ryddet og freden har senket seg.
Merker energinivået er lavt nå som det blir mørkt ute før man er kommet hjem fra jobb.(ikke langt ifra)
Men man får bare prøve å gjøre det beste ut av det.Alle lys er tent, julebrusen og boligpluss bladet er funnet frem.Deilig å kunne slappe av om kvelden :)
Puten over er kjøpt på obs idag.Perfekt i den lille kosekroken min.
Kos dere masse i kveld dere også.
Og ikke glem giveawayen min hvis dere ikke er meldt på.
Klem Charlotte
Jeg har forresten <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/8af471cb811488b8eb2d8b37c30c21f2eeb7c6a4%22%3Epresentert bloggen min</a> på Bloggurat.
