Viser innlegg med etiketten Norgesglass. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Norgesglass. Vis alle innlegg

tirsdag 21. juni 2011

Norgesglass og helgeoppdatering!



Kjenner humøret og energien blir på topp når endelig solen titter frem.
Helgen har vært strålende men med begrenset utetid desverre.Har jo tross alt et hus som skal være visningsklart til søndag:)

Men i helgen fikk endelig "hu mor" kost seg med et glass hvitvin..
Er så aaaltfor lenge siden nå (Les: nesten 2 år)
Skal bli godt når lillegutt ikke ser på mor som "melkemaskinen" lengre :)

Cheers!

Guttene mine :)




Oppvasktabelettene er kommet i norgesglass etterfulgt av et tøystykke med blonder..Smashing*
Ble litt lei av å bare ha de liggende i skapet kan man si..

 Og denne "duftsnoren" fikk jeg av mamma i helgen.De dufter fantastisk godt.
Så nå har jeg en på badet og en på toalettet...
( Hadde vært så kjekt med duftoverføring via pc akkurat for nå)

Ha en strålende dag.

Klem fra Charlotte i solrike Bergen!

fredag 13. mai 2011

Bruk av Norgesglass!

Hvis du noen gamle norgesglass som ligger å støver ned,hvorfor ikke gi dem nye liv? 
De blir jo så søte på kjøkkenbenken.
Pynt dem gjerne med sløyfer,blonder eller stickers.Bare fantasien setter grenser.

Fine til lys er dem også (Kjære farmor!jeg ønsker meg flere)


Ha en strålende helg alle sammen.