Viser innlegg med etiketten Jul. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Jul. Vis alle innlegg

tirsdag 20. desember 2011

Alternativt juletre!


Nå er det bare 4 dager til jul og julestemning = null!
Fortsatt ikke ferdig med verken husvask eller presanger...*I know*

Og oppi det hele så knakk nederste delen av juletreet vår (Plastic fantastic) så da måtte det alternative ting til...Kjøpte en ganske så stor hvis krukke her i sommer og treet passer perfekt oppi! Og genialt med tanke på hvor mange presanger vi får under treet :)




Ellers er mine nye skjønnheter disse hærlighetene her under fra jysk. Og nå er de 
faktisk på tilbud til 150 for begge 2 :) 

Søte?



Men nå er det tid for en liten treningsøkt.Tok nyttårforsettet litt på forskudd og begynner med treninga nå jeg. I all iver bestillte jeg meg også en strippestang som jeg kan ha å trene på i kjelleren i går kveld.(knallbra trim sies det)
Dette skal bli artig!

Ha en flotters kveld dere andre også-

Klem Charlotte



søndag 27. november 2011

1 Søndag i advent...


Ja i dag har vi faktisk bare kost oss inne.Siden det ikke så fristende å bevege seg utenfor døren her i Bergen idag:)
Tenning av lys,rydding, pynting av hus og selvfølgelig en skikkelig god familefrokost :)

På ryddebiten hadde jeg en skikkelig flink medhjelper(bildet over)
(Mamma er så glad han liker å støvsuge)


Ellers er spisebordet blitt pyntet med røde sommerfugler,kongler og ikke minst levende lys.
Dekktallerkene er jeg blitt så glad i allerede.Disse er kjøpt på nille til 19,90 per stk.
Men nb! -Små barn kan knuse dem...Hardplast vettu!




Håper alle har hatt en lite flott søndag som meg.

Klem Charlotte

onsdag 23. november 2011

Snart advent



Ja nå nærmer første søndag i advent seg med stormskritt.
Timelisten er fyllt til randen denne helgen så får begynne pyntinga litt nå.
Tallene er festet selv på lysene.Kjøpt hos Frk Doris.
Dekkplaten med stjerner som de står på, er fra Nille.





Var også ute i hagen igår og fikk sanket inn noen grener som har blitt plassert i vase med litt julepynt på.
Er så koselig å få naturen inn.
God blanding fra alt det i hvitt og sølv som jeg ellers har.





Ikke glem giveawayene mine som snart nærmer seg første trekning på HER og HER

Tilslutt vil jeg bare få sagt tusen takk til alle som har "likt" bloggen min hos boligblogg (link til høyre)
og velkommen så mye alle nye følgere.

Klem Charlotte

søndag 6. november 2011

Gaver og bloggtreff i Bergen


I år har jeg bestemt meg for å bruke litt god tid på gaveinnpakningen.
Syntes det blir litt mer personlig på den måten.
Masse forkjellige bånd,gavelapper og papir er kjøpt inn så nå er det bare til å mikse å matche :)

Kjempekoselig!



Bare elsker det sølvbåndet med stjerner på!



Og så har jeg meldt meg på bloggtreff hos Den Grønne Balje her i bergen.
Datoen er 20 Nov fra klokken 1300-1600.
Gleder meg kjempemasse.
Fortsatt ledige plasser så det er bare til å melde seg på.

Treffer jeg deg der kansje?


Ha en fortsatt fin Søndagskveld alle sammen!
Klem Charlotte