lørdag 12. november 2011

Årets Julekalender Giveaway!

Velkommen til den største giveawayen her i år,nemlig ADVENTS giveaway.
Det blir trekt 1 vinner (om ikke flere) hver søndag i advent og 1 vinner selveste julaften.

Første trekningen blir da 27 November




1 Heldig vinner stikker av med et abbonement på Lev Landlig i hele 1 år (7 utgaver)

Lev Landlig er et livstilsmagasin for alle med sans for landlivet.Her finner du
reportasjer om landlig livstil, interiør, hage, mat, kulturarv, håndverk og landlige reisemål.

Besøk gjerne siden deres HER


Masse lykke til



Trekning 4 Desember:

Premien :



2 Heldige vinnere stikker av med 3 nydelige julekuler hver fra Mollys.no

Nettbutikken mollys.no åpnet i 2010. De fører et stort utvalg av kjente merkevarer innen interiør.Her har de noe for alle smaker.Vel verdt turen innom hjemmesiden :)





 



Trekning 11. Desember



3,5 x 11,5 cm

1 Vinner får dette veggordet med teksten Maison.

Premien er ikke sponset.


Trekning 18 Desember


 4,5 x 17 cm


1 Vinner får dette veggordet som betyr Lykke på fransk.

Premien er ikke sponset.


OG ikke minst en ekstra trekning på selveste JULAFTEN.


5 x 38 cm

Lekkert veggord gies til 1 heldig vinner.
Denne premien er ikke sponset.

For å delta trenger du ikke blogg men legg da igjen e-mail adresse.

Lodd kan trekkes på følgende måte:

1 lodd for følger av bloggen/er følger fra før
1 lodd for kommentar
3 lodd for å linke til inlegget fra egen blogg (ikke facebook)
Bruk da bildet under.

Totalt altså 5 lodd.
Masse lykke til.

Klem Charlotte









55 kommentarer:

  1. Heisann hoppsann ;)
    Denna sleng eg meg me på ;)
    Og eg stekk jaggu av me 5 vinnerlodd ;)

    SvarSlett
  2. Hallo:-)) Fin blogg du hadde her, har nettopp oppdaget denne bloggen og gleder meg til å følge deg videre.Jeg er med på denne giveawayen og jeg trekker 5 lodd, her er link til innlegget mitt:
    http://justinpain.blogg.no/1321137411_julekalender_giveaway.html

    Ha en fin kveld:-))

    Beathe

    SvarSlett
  3. Bloggen din er bare vakker. Og jeg er allerede følger, så det loddet + lodd for kommentaren her tar jeg svært gjerne med meg. Håper dere får en fin søndag og en god novemberuke. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  4. så flott. 2 LODD
    ny blogg for meg. legger meg som følger.
    god søndag,
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. HEI IGJEN,
    FIKK IKKE TIL Å LEGGE MEG TIL SOM FØLGER HOS DEG TROSS FLERE FORSØK, SÅ DA BLIR DET 1 LODD OG IKKE 2!
    klem TOVE

    SvarSlett
  6. Hei! Finner ikke heller følgerknappen, så 4 lodd på meg! Klem Anna

    SvarSlett
  7. Fantastiske premier! :-)
    Trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei, vil gjerne være med på dette, og trekker 2 lodd for følger og kommentar.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  9. så flotte premier, 2 lodd :-)



    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem

    SvarSlett
  10. Jeg følger allerede. Og kommenterer. Så, tre lodd på meg. :) Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  11. Hei
    Blir gjerne med på adventstrekninga di :)
    2 lodd i lomma ;)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg;)

    tutta_korzen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Herlig, 5 lodd på meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  14. henger meg på og tar et lodd.-))

    SvarSlett
  15. Hej! Vilka fina vinser. Dem vill jag ha chansen att vinna så jag tar 5 lotter tack! Ha en fin dag! Hälsningar Helena

    SvarSlett
  16. Hei! Vil veldig gjerne delta på trekningen med 2 lodd.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Heisann :)
    Vil gjerne være med og tar 2 Lodd
    Klem Sissel

    SvarSlett
  18. SÅ flott blogg! Den vil jeg veldig gjerne følge med på videre :)
    Jeg kunne også tenkt meg å delta på denne julekalenderen! Prøver lykken med to lodd :D
    Ha en fin kveld! Klemmer

    SvarSlett
  19. Her var det mye fint:) Jeg tar 5 lodd jeg
    og krysser fingre og tær.
    Liza

    SvarSlett
  20. Først vil jeg bare skryte av deg for en utrolig god blogg! Elsker å se at du legger ut nye fine innlegg, og er så koselig å lese bloggen din! :-)
    Håper du får en fin dag vidre! :)

    Slenger meg med i konkurransen jeg også! :)

    SvarSlett
  21. Ååååååå! jeg ønsker meg abonnementet! Sleger meg på å tar 5 lodd!
    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem.

    SvarSlett
  22. 2lodd :) følger og komentar
    kathrine.baerstad@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med :)
    2 lodd på meg!
    Mvh Linda
    linda_lyngstad@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg er gjerne med! Fantastiske premier! Tar 5 lykkelodd, og håper på premie siden en av trekningene er på bursdagen min ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/julekalender-giveaway-hos-amaroso.html

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  25. Hei og hopp , artig Give Away så jeg blir med.
    5 lodd på meg.

    Klem Marit.

    SvarSlett
  26. Oioioi! tror jeg satser på full pott (5 lodd) her! Så mange fine premier kan jeg ikke gå glipp av ;)

    SvarSlett
  27. Fantastisk give away!!! Sååå koselig i denne førjulstida!! Prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!! (komm.+ følger)
    Ha ei flott helg videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  28. Är gärna med i tävlingen med två lotter. Har satt mig som följare - Anette Carlsson (ett blått glas)

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvarSlett
  29. Koselig med give away i adventstiden, jeg blir gjerne med! Tar 2 lodd, har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  30. Tar 1 lodd jeg.Kjempefine premier.
    Hilsen Tone trudelode(Ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  31. Så spennende!
    Jeg tar fire lodd og håper på vinnerlykke!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  32. Utrolig mange flotte premier du gir bort!!!
    Jeg krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  33. Så flotte premier! Jeg hiver meg med med 5 lodd:o) Gleder meg til å følge bloggen din videre!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  34. 1 lodd håper jeg på!
    Utrolig rikholdig og spennende giveaway!
    Takk for initiativet!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  35. åååh, så spennende!
    Jeg vil gjerne få lov til og bli med!
    Og tar full pott :-)
    Ha ei flott uke! Hilsen Susanne

    SvarSlett
  36. Så mange smukke gevinster. Jeg tager 5 lodder da!!

    SvarSlett
  37. Håper jeg nå trekker 4 vinnerlodd! :)
    Veldig flotte premier!

    SvarSlett
  38. Åååå, så flotte premier!! Jeg er gjerne med, trekker 4 lodd:) Ha en fin kveld!
    Randi:)

    SvarSlett
  39. Utruli flotte premia.
    Takke ja takk tell 2 lodd.

    Ha en fin adventstid! :0)
    -Linda-

    SvarSlett
  40. Så mange fine premier! :)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  41. 5 lodd på meg;D Så masse fint å vinne, krysser fingrene!

    SvarSlett
  42. Heisan!

    Da prøver jeg meg med to lodder, jeg, og krysser fingrene både for meg og andre!!! :)))

    Riktig god førjul til dere alle!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Dette blir spennende!
    Så flotte gaver også!
    Krysser fingrene!

    SvarSlett
  44. Tar 4 lodd:) krysser fingrene

    SvarSlett
  45. Jeg trekker to lodd, og håper jeg vinner. :)

    KLem May-Helen

    SvarSlett
  46. et lodd på meg :)
    barbronerland@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Et lodd på meg og, har ikke blogg enda..:o)
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  48. Flott gaver! Og må klart teste ut vinnerlykken min på denne adventskalenderen :-)
    2 lodd på meg:)
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem

    SvarSlett
  49. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  50. Hei! :) God jul!
    et lodd på meg...:-)...kanskje jeg vinner? Har aldri vunnet julekalender før, ikke som jeg kan huske. Fin blogg foresten!....

    evalol1@aim.com

    SvarSlett