Viser innlegg med etiketten DIY. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten DIY. Vis alle innlegg

mandag 17. mars 2014

DIY spisebord

   Enkelt diy spisebord.
Ble en smule lei det gamle ikea bordet mitt der det knapt var plass til 4 stykker rundt bordet,og siden vi skulle ha besøk på fredag ble prosjekt spisebord startet.
Vi har brukt 11 lengder med forskalingsbord i furu.bordet er 2,10 m langt. Laget en ramme under(skal finne bilde senere) ,frest mønster rundt kantene,pusset og så beiset et strøk med  fargen drivved ;)



Er så fornøyd!

  
Flinke mannen min som holder ut med mine prosjekter ;)

Charlotte

søndag 16. mars 2014

Diy stuebord

Enkelt og greit hjemmelaget stuebord.

Det hjelper nok på å ha en snill handymann i hus hvis man ikke er så nevenyttig selv.dette har altså mannen min bygget til meg (etter mine instrukser da selvsagt) og så har jeg pusset over og beiset det i fargen drivved ;)


Glassplaten på toppen er fra det gamle stuebordet mitt.


Så til min bedre halvdel,-Jeg elsker det!! Takk!

Charlotte

lørdag 15. mars 2014

Tips til borddekking



Var en liten tur innom Casa design i dag og fikk inspirasjon til denne nydelige bord dekkingen her.
På tallerkene har jeg brukt en hvit middagsserviett str 40x40 og en sølv i str 33x33. Disse er først brettet som en sløyfe,før de er bundet nede med sølvtråd og pyntet med en sommerfugl.

Store servietter Nille 24,-
Små servietter Nille 19,90,-
Sommerfugler 6pk Casa design 99,-
Sølvtråd 19,- m Casa design
Sommerfugl lenke 29,- m Casa design

Gleder meg til å ha middagsbesøk ;)
 

onsdag 16. november 2011

DIY Solbrillestativ av IKEA ramme


Du trenger:
Ramme (min fra Ikea)
Tau
Div bånd (pynt)

Fjern glasset og bakplaten fra rammen.Knyt opp antall lengder med tau.

Pynt med diverse og rammen er klar til bruk. På soverommet mitt lå alle solbrillene i en rue på kommoden så trengte virkelig å få litt orden på dem.
Kjempe enkelt!

Klem Charlotte

torsdag 10. november 2011

DIY stige!

Her kommer litt flere bilder av den stigen jeg lagde igår.
Skakk og skjev men gjør absolutt ingenting!
Er så fornøyd med den.

Tau ble brukt til å feste trinnene.


Ha en fin kveld.
Klem Charlotte