Viser innlegg med etiketten Paller. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Paller. Vis alle innlegg

fredag 28. oktober 2011

Pallebord

Har fått en del mail i det siste om jeg kunne poste et innlegg igjen fra pallebordene vi laget i sommer.
Det var utrolig mye respons på disse og det gjør meg kjempeglad.Så bra at andre liker det man lager også.

Her er ihvertfall bildene av bordene:



2 stk paller ble grunnet og malt hvite.
4 ben med sving og brems fra clas ohlson ble montert.
Alu plate ble bestilt på mål
Veggord fra veggfolie.no (Kanonkvalitet) ble festet på.

Pris i butikk : 5000 (JA helt sant)
Hjemmelaget : 1100,-

Og er det mer dere lurer på er det selvfølgelig bare til å ta kontakt.

Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

lørdag 21. mai 2011

mandag 16. mai 2011

Pallebord del 2.

Jippi! 
Da var veggordet kommet i hus og montert på bordet! Ble det ikke bra eller?
Folien var kjempe enkel å feste.Slipper masse skraping slik som på mange andre.Denne kommer i fra http://www.veggfolie.no/ og koster 399,- i denne størrelsen .

Nå skal resten av huset ryddes og vaskes før morgendagen.

fredag 13. mai 2011

Pallebord del 1

Kom over et lignende bord på Sartor forleden dag og jeg falt helt pladask.Prislappen var desverre en annen historie.
Så da begynnte jobben med å lage et eget.2 gamle paller fikk seg noen omganger med hvitmaling.4 svingbare hjul fra clas ohlson og en alu plate fra størksen.
En relativt kjapp og grei affære. Nå venter bare det hvite veggordet som er bestillt fra veggfolie.no.Gleder meg kjempemasse til det kommer på og jeg får vist dere bilder:)