Har fått en del mail i det siste om jeg kunne poste et innlegg igjen fra pallebordene vi laget i sommer.
Det var utrolig mye respons på disse og det gjør meg kjempeglad.Så bra at andre liker det man lager også.
Her er ihvertfall bildene av bordene:
2 stk paller ble grunnet og malt hvite.
4 ben med sving og brems fra clas ohlson ble montert.
Alu plate ble bestilt på mål
Veggord fra veggfolie.no (Kanonkvalitet) ble festet på.
Pris i butikk : 5000 (JA helt sant)
Hjemmelaget : 1100,-
Og er det mer dere lurer på er det selvfølgelig bare til å ta kontakt.
Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

