Viser innlegg med etiketten Vinner av giveaway. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Vinner av giveaway. Vis alle innlegg

tirsdag 27. desember 2011

Da kom det jeg ønsket meg på tilbud!!


Denne lykten har jeg gått og siklet etter en stund og jaggu var den ikke på tilbud idag :)
Mestergrønn i Fyllingsdalen stenger ned for vinteren og har derfor halv pris på ALT i butikken. Denne kostet egentlig 800,-








Disse lyktene ble med meg hjem også. Helt nydelige.Elsker sølv.

Og så var det over til giveawayen min. Er litt på etterskudd med trekningen som skulle vært på julaften grunnet sykdom her i huset men nå er det altså plukket ut en...

Gratulerer så mye ...METTE med bloggen FRU.R


5 x 38 cm

Ha en fin kveld!
 
Klem Charlotte
 

søndag 4. desember 2011

VINNERENE ER KÅRET!!!

Da er det tid for å annonsere vinnerene av julekulene fra MOLLYS.no

Den første som vinner 3 stk julekuler er :

Caroline med bloggen Carolines hverdag!



Vinner nummer 2 er :






Gratulerer så masse til dere begge.

Send adressen deres til charlottetotland@gmail.com så skal jeg få avgårde premien så snart jeg kan.


Ha en fin kveld alle sammen.Her skal den nytes med big brother finalen:)

Klem Charlotte

torsdag 1. desember 2011

VINNEREN ER KÅRET!!!



Da var endelig 1. Desember her og jaggu er det ikke på tide å trekke en giveaway til her hos Amaroso.

I dag er premien en nydelig lysestake fra Solstrand Interiør. En nydelig interiørbutikk her i Bergen som absolutt er verdt turen innom.



Vinneren ble som vanlig plukket ut av min venn random.org og denne gangen var det lodd nummer 47 som vant!




GRATULERER SÅ MYE TIL.....






Karianne har en nydelig blogg som er absolutt verdt en titt innom.Håper du blir fornøyd med premien og finner en fin plass til den:)
Send meg adressen din så kommer premien til deg snart.

Tusen takk til alle dere andre som var med å delta.Skulle ønske jeg hadde en ting til hver og en av dere men det har jeg desverre ikke.
Men husk at det fortsatt ikke er for sent å melde seg på den andre giveawayen min. Lykke til.


Klem Charlotte




søndag 27. november 2011

Trekning av 1 giveaway! Vant du?...



Da var det på tide med trekning av premien den 27.November!

1 Heldig vinner stikker av med et abbonement på Lev Landlig i hele 1 år (7 utgaver)

Lev Landlig er et livstilsmagasin for alle med sans for landlivet.Her finner du
reportasjer om landlig livstil, interiør, hage, mat, kulturarv, håndverk og landlige reisemål.

Besøk gjerne siden deres HER
Vinneren ble som vanlig plukket ut via random.org

Og vinneren ble :




Trommevirvel......




TONE...(uten blogg desverre.)

Har sendt deg en mail så bare send meg adressen din så kommer premien snart i posten.

Gratulerer!

Og til deg som ikke vant...det er fortsatt mulighet å melde seg på.Hele 5 vinnersjanser igjen.

Klem Charlotte

søndag 31. juli 2011

Beklager sen trekning av giveaway!

Beklager så mye!
Hadde helt glemt trekningen av giveawayen...Har vært på en liten ferietur for å lade batteriene før flyttingen så bloggen har jeg ikke tenkt på de siste dagene :)
Heldigvis stod bollen med navn i klar (gode gamle måten denne gangen)

Vinneren denne gang ble :

(Trommevirvel)


Jeanette
med bloggen

Gratulerer så mye..

Tusen takk til alle som deltok også.. Ha en fortsatt fin helg alle sammen!

Klem Charlotte