torsdag 27. oktober 2011

Bli med inn på soverommet vårt.

Er ikke så mye som er gjort her siden vi flyttet inn foruten et strøk maling på veggene.
Og litt pynting og stæsj selvfølgelig.
Helt ferdig er jeg vel heller ikke.Så mye kjekt som står på ønskelisten til dette rommet.
Største ønsket er en stige,men lurer litt på om jeg klarer å lage den selv.
Kansje noe for neste projekt?



 Gamle stuedøren hengte jeg opp som sengegavl og pyntet med klistremerker fra Panduro.
Enkelt og billig.



Lampen skal med tiden byttes ut. Dette er den gamle som hang i stuen når vi flyttet inn.

Handleliste: Always kiss me wallsticker - Bohus
                  Puter                                  - Bohus
                                                Kritt tavle                           - Hønsehuset interiør Valen


Ha en fortsatt fin dag.

Klem Charlotte

6 kommentarer:

  1. Nydelig soverom!! Fullt av inspirasjon!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  3. så koelig.:) og så ryddig.:-) må jo nesten rydde før man skal fotte til nib utfordring.:)) hehe

    jeg rekker aldri å rydde ferdig før jeg har rota til igjen.:) lykke til hos nib

    SvarSlett
  4. ÅÅhh det var kjempe flott ;)
    Likte de putene veldig godt ;)

    Så veldig deilig ut å bare slenge seg ned på sengen ;)

    SvarSlett
  5. Koselig soverom ;-) Du sover nok godt der ;-)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Så fint! Hvordan fikk du hengt opp døra?

    SvarSlett