Snakk om å være inne i en god stim da!!
Ikke bare vant jeg lotteriet til Beatell men tror dere jammen ikke at lottokupongen min gav gevinst også!
Denne frøkna er nå 7900,- kroner rikere..:) Mon tro hva jeg skal unne meg da?
Tror jeg skal bruke natta på å tenke over hva vi trenger som har blitt nedprioritert...
HA en STRÅLENDE lørdagskveld..
Klem Charlotte