Er ikke så mye som er gjort her siden vi flyttet inn foruten et strøk maling på veggene.
Og litt pynting og stæsj selvfølgelig.
Helt ferdig er jeg vel heller ikke.Så mye kjekt som står på ønskelisten til dette rommet.
Største ønsket er en stige,men lurer litt på om jeg klarer å lage den selv.
Kansje noe for neste projekt?
Gamle stuedøren hengte jeg opp som sengegavl og pyntet med klistremerker fra Panduro.
Enkelt og billig.
Lampen skal med tiden byttes ut. Dette er den gamle som hang i stuen når vi flyttet inn.
Handleliste: Always kiss me wallsticker - Bohus
Puter - Bohus
Kritt tavle - Hønsehuset interiør Valen
Ha en fortsatt fin dag.
Klem Charlotte