tirsdag 27. desember 2011

Da kom det jeg ønsket meg på tilbud!!


Denne lykten har jeg gått og siklet etter en stund og jaggu var den ikke på tilbud idag :)
Mestergrønn i Fyllingsdalen stenger ned for vinteren og har derfor halv pris på ALT i butikken. Denne kostet egentlig 800,-








Disse lyktene ble med meg hjem også. Helt nydelige.Elsker sølv.

Og så var det over til giveawayen min. Er litt på etterskudd med trekningen som skulle vært på julaften grunnet sykdom her i huset men nå er det altså plukket ut en...

Gratulerer så mye ...METTE med bloggen FRU.R


5 x 38 cm

Ha en fin kveld!
 
Klem Charlotte
 

tirsdag 20. desember 2011

Alternativt juletre!


Nå er det bare 4 dager til jul og julestemning = null!
Fortsatt ikke ferdig med verken husvask eller presanger...*I know*

Og oppi det hele så knakk nederste delen av juletreet vår (Plastic fantastic) så da måtte det alternative ting til...Kjøpte en ganske så stor hvis krukke her i sommer og treet passer perfekt oppi! Og genialt med tanke på hvor mange presanger vi får under treet :)




Ellers er mine nye skjønnheter disse hærlighetene her under fra jysk. Og nå er de 
faktisk på tilbud til 150 for begge 2 :) 

Søte?



Men nå er det tid for en liten treningsøkt.Tok nyttårforsettet litt på forskudd og begynner med treninga nå jeg. I all iver bestillte jeg meg også en strippestang som jeg kan ha å trene på i kjelleren i går kveld.(knallbra trim sies det)
Dette skal bli artig!

Ha en flotters kveld dere andre også-

Klem Charlotte



lørdag 17. desember 2011

17 Desember. 1 Uke igjen til jul!


God kveld i stuen!
Dagene går i ett nå før jul så har desverre ikke hatt altfor mye overskudd til bloggingen.
Presanger er pakket inn,jeg er begynt å trene(SJOKK!!) og vasking og rydding av hus tar sin tid..


Har også fått litt problemer på kjøkkenet, noe som passer ganske dårlig nå rett før jul. Fikk lekkasje i oppvaskemaskinen så har fått fuktskade i gulvet.
Resultat : Denne avfukteren skal stå og bråke på kjøkkenet i 2 uker fremover..
Jippi!


Men litt hell i uhell.
Fikk akkurat beskjed om at jeg var den heldige vinneren av dette fine vintage uret , levert av solstrand interiør, inne hos Kayso

Tusen takk!
Gleder meg til det kommer.

Ha en strålende lørdagskveld

torsdag 15. desember 2011

Hjelp!

Er det flere som ikke får gjort noe med utforming idag? Får bare opp feilmelding jeg..

Klem Charlotte

tirsdag 13. desember 2011

Vinn interiør fra Thelma T

Ja du leste riktig. På Bloggen til Thelma T er det nå en konkurranse gående der du skal lage en kollage av de tingene du ønsker deg fra nettbutikken.En heldig vinner trekkes 15 Desember.


Her er altså mitt bidrag denne gangen. Klarte ikke å bare velge 2 ting for man har jo lyst på ALT!!

*Sinkhus i hvitt
*Kaffekopper
* Sminkeveske med stjerner

Ønsk meg gjerne lykke til og delta gjerne du også!

Klem Charlotte