Denne lykten har jeg gått og siklet etter en stund og jaggu var den ikke på tilbud idag :)
Mestergrønn i Fyllingsdalen stenger ned for vinteren og har derfor halv pris på ALT i butikken. Denne kostet egentlig 800,-
Disse lyktene ble med meg hjem også. Helt nydelige.Elsker sølv.
Og så var det over til giveawayen min. Er litt på etterskudd med trekningen som skulle vært på julaften grunnet sykdom her i huset men nå er det altså plukket ut en...
Gratulerer så mye ...METTE med bloggen FRU.R
5 x 38 cm
Ha en fin kveld!
Klem Charlotte

