torsdag 1. desember 2011

Kundekveld hos Riviera Maison


God kveld i stova!

Da var 1 desember endelig kommet i år også.
Julen har begynnt å gjøre sitt inntog her i heimen og det ble ikke mindre julepynt av å være på kundekvelden til Riviera Maison i bergen i går kveld.
Koste meg skikkelig med sprudlevann,goodiebag og masse nydelig interiør.
Glassene og skiltet over ble handlet inn i løpet av kvelden.Jeg bare elsker glassene til RM.
Disse har teksten Merry Christmas


Kundekort fikk vi også i goodiebagen.


Nydelige glass fra goodiebagen med teksten Boissons.
Helt nydelige er de!

 Og denne engelen med plass til telys eller stearinlys fikk vi også.

Oppsummering av kvelden:
Kjempesuksess.
Skal garantert tilbake neste gang!

Ikveld blir det å trosse regn og vind så kansje jeg får opp noen julelys utenfor huset også.Men skal ikke si at lysten er helt på topp i dette bergensværet her.

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem Charlotte

VINNEREN ER KÅRET!!!



Da var endelig 1. Desember her og jaggu er det ikke på tide å trekke en giveaway til her hos Amaroso.

I dag er premien en nydelig lysestake fra Solstrand Interiør. En nydelig interiørbutikk her i Bergen som absolutt er verdt turen innom.



Vinneren ble som vanlig plukket ut av min venn random.org og denne gangen var det lodd nummer 47 som vant!




GRATULERER SÅ MYE TIL.....






Karianne har en nydelig blogg som er absolutt verdt en titt innom.Håper du blir fornøyd med premien og finner en fin plass til den:)
Send meg adressen din så kommer premien til deg snart.

Tusen takk til alle dere andre som var med å delta.Skulle ønske jeg hadde en ting til hver og en av dere men det har jeg desverre ikke.
Men husk at det fortsatt ikke er for sent å melde seg på den andre giveawayen min. Lykke til.


Klem Charlotte




søndag 27. november 2011

1 Søndag i advent...


Ja i dag har vi faktisk bare kost oss inne.Siden det ikke så fristende å bevege seg utenfor døren her i Bergen idag:)
Tenning av lys,rydding, pynting av hus og selvfølgelig en skikkelig god familefrokost :)

På ryddebiten hadde jeg en skikkelig flink medhjelper(bildet over)
(Mamma er så glad han liker å støvsuge)


Ellers er spisebordet blitt pyntet med røde sommerfugler,kongler og ikke minst levende lys.
Dekktallerkene er jeg blitt så glad i allerede.Disse er kjøpt på nille til 19,90 per stk.
Men nb! -Små barn kan knuse dem...Hardplast vettu!




Håper alle har hatt en lite flott søndag som meg.

Klem Charlotte

Trekning av 1 giveaway! Vant du?...



Da var det på tide med trekning av premien den 27.November!

1 Heldig vinner stikker av med et abbonement på Lev Landlig i hele 1 år (7 utgaver)

Lev Landlig er et livstilsmagasin for alle med sans for landlivet.Her finner du
reportasjer om landlig livstil, interiør, hage, mat, kulturarv, håndverk og landlige reisemål.

Besøk gjerne siden deres HER
Vinneren ble som vanlig plukket ut via random.org

Og vinneren ble :




Trommevirvel......




TONE...(uten blogg desverre.)

Har sendt deg en mail så bare send meg adressen din så kommer premien snart i posten.

Gratulerer!

Og til deg som ikke vant...det er fortsatt mulighet å melde seg på.Hele 5 vinnersjanser igjen.

Klem Charlotte

lørdag 26. november 2011

For Ladies Only!

Karioka Design og Galleri skal ha førjulshopping den 01.12.2011
Åpningstider : 1500-1930

20% på alle varer!

Alle som kommer er også med i trekningen av gavekort på 300,-



Velkommen til en nyoppusset butikk!

Adresse: Mathopen / hillerenveien 17 (haakonsvern)
BERGEN

Klem Charlotte