søndag 31. juli 2011

Melkespann og ferie!




Har fått oss en kort men god liten ferietur til Sunnfjord i år..
Har vært kjempekoselig og lillegutt har kost seg masse...Strålende vær,bading og kos!



Bare synd han ikke kan gå helt enda,da kunne han ha fått stått sjøl :)


Bålbrenning og grilling på Hestad :)



Fikk også med meg et gammel melkespann med hjem..
Er SÅÅ glad for det (Tusen takk Kjell)
Skal vise bilder senere..

Men nå er det slutt på ferietid for en stund.I morgen ettermiddag er nemlig overtakelsen av det nye huset vårt! Tror ikke jeg kommer til å få sove engang,så spent er jeg :)
Er mye som skal gjøres så det er bare til å prøve å finne ut i hvilken ende man skal begynne..
"Vinterhagen" vil jeg ihvertfall ha opp fort så jeg kan nyte resten av sommeren på terassen!
Skal holde dere oppdatert med bilder..


Klem Charlotte

Beklager sen trekning av giveaway!

Beklager så mye!
Hadde helt glemt trekningen av giveawayen...Har vært på en liten ferietur for å lade batteriene før flyttingen så bloggen har jeg ikke tenkt på de siste dagene :)
Heldigvis stod bollen med navn i klar (gode gamle måten denne gangen)

Vinneren denne gang ble :

(Trommevirvel)


Jeanette
med bloggen

Gratulerer så mye..

Tusen takk til alle som deltok også.. Ha en fortsatt fin helg alle sammen!

Klem Charlotte


torsdag 21. juli 2011

Jeg fant den endelig....


...telys boksen som jeg har letet etter i noen uker..
Fikk vite at de skulle ha den på Sparkjøp men etter å ha trålt hyllene på Sartor måtte jeg gi tapt..
Den var sikkert utsolgt for lenge siden* Snufs*

Men SÅ....Sparkjøp i Åsane hadde den *LYKKE*


Og denne bilderammen klarte jeg rett og slett ikke å la være å kjøpe.. :)
Hvor jeg skal ha den er et annet spørsmål..
Men foreløpig er begge blitt pakket rett ned i kartonger i påvente av nytt hus..(Nærmer seg nå  )


Ha en fortsatt fin kveld..

Klem Charlotte

mandag 18. juli 2011

Hipp hipp hurra!

For meg...Idag har jeg kommet over på feil halvdel av 25  og er nå nærmere 30 enn 20 :( JAIKS!!
( 26 altså:))
Og disse søte blomstene og en koselig lapp stod på stuebordet når jeg stod opp..Skikkelig koselig :) (Snille mannen)

Kake stod også på tapeten idag og pavlova er jo ALDRI feil det :)
Skikkelig sunt er det vel ikke, men noen ganger må man no unne seg noe godt!

Håper alle har hatt en fin dag.
Husk giveawayen min også hvis du ikke allerede har meldt deg på HER

Klem Charlotte

mandag 4. juli 2011

Give away

En liten sommer give away her på bloggen Små Gleder.
Premien er 2 putetrekk og et lite skilt :)

Reglene er som vanlig:

1 lodd for kommentar
1 lodd for følger
2 lodd for link til konkurransen (ikke facebook)
2 lodd for deltagelse på ditt vakreste rom som du finner i venstre marg.

Totalt 6 lodd


Lykke til...

Klem Charlotte