torsdag 30. juni 2011

Shoppoholiker...Jeg?? Trekassene var jo halv pris!!


Skulle nesten tro jeg var det...
Skulle rett på butikken for å kjøpe melk da salgsplakatene lyste mot meg..50% på trekassene jeg har lyst på!!
*Må ha*
Og sånn gikk det altså til..3 stk kasser ble med meg hjem :)
Aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem enda men...den tid kommer nok..

Og så er endelig "sommeren" kommet til Bergen igjen..Har vært sol og opphold i hele dag..selvom temperaturen ikke er noe å skryte av da..men vi får håpe den kommer snart også..

Ha en fin kveld..
Klem Charlotte

onsdag 29. juni 2011

Askøy senter : Bare se men ikke kjøpe?...

..nei det er nok ikke mulig...ihvertall ikke når man kommer over sååå mye pent som sikkert passer godt i nye huset (I mitt hode ihvertfall)
Hadde tenkt å bestille meg en hengestol forleden dag (til 540,-) men er glad jeg ikke gjorde det!
Kom over denne herligheten her på kid, til den beste prisen : 99,-
(Så da kjøpte jeg likegodt 2)

(Bilde er fra Kid.no)

Fikk også røsket med meg en hengekøye i samme farge til den nette sum av 64,-!!
Håper jeg har plass til alt dette på terassen* :)




(bildet er lånt fra princessbutikken.no)
Puten her kjøpte jeg på princess i lag med et dusjforheng,flere putetrekk og noen kjøkkenhåndklær!
Alt 40% avslag...

Som sagt så får jeg ikke tatt bilde av de andre tingene siden de blir kjørt rett ned til flyttelasset vårt.(Gjesterommet til mamma:) Takk får lånet!! *hehe*)

Og HUSK!
Handler du for 500,- på Kid får du med denne boken gratis.
(skulle ha visst det selv for en uke siden ja *gahh..*)

Ha en fin kveld.

Klem Charlotte

tirsdag 28. juni 2011

Salget har startet hos Kremmerhuset!

Og da ble disse to koffertene som jeg har siklet på lenge endelig mine....*jippi*
Var litt andre ting som ble handlet inn også men de ble desverre pakket rett i flyttekartonger..
Kansje like greit så føles det som nye ting jeg handler når jeg skal pakke opp igjen :)
Å gu som jeg gleder meg!!

Ikke glem konkurransen om det fineste rommet jeg har gående.
Link finner du i venstre marg.
Gleder meg til å handle inn premie til den også :)

Ha en fin kveld.
Klem fra meg i  regnfulle Bergen!

mandag 27. juni 2011

SOLGT!




YES!
Huset er nå solgt på første visning!
200,000 over prisantydning...
Endelig kan vi puste lettet ut og slippe å tenkte på å sitte med *mangemilliongjeld*

Så nå er det INSPIRASJON for full rulle her! Interiørblader og blogger blir saumfart på jakt etter tips og ideer til det nye huset..Tankene og ideene flyr rundt i hodet som en virvelvind!
*Akk* Den som bare hadde hatt en utømmelig bank konto..Alle vet jo at oppussing KOSTER!

Så nå blir det kos med sjokolade og blad (Greit! Sjokoladen er spist allerede)


Og for dere som ikke fikk dere med dere : Søndag var det åpent hos Interiørhuset i alvøen og i kjent loppemarkedstil kom vi 20 minutter før de åpnet *hihi*
Ikke det at det var andre der da men..vi måtte jo være sikre...
Fikk tak i den skjønneste lampen, et fuglehus,ramme og diverse annet nips...I LOVE SALE!
Så til dere som ikke var der..2 BAD!!

Skal få tatt bilder av tingene når vi flytter inn i nye huset.De har desverre gått rett ned i en flyttekartong:)

Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

Ditt FINESTE rom! *Premie*

Trenger inspirasjon NÅ!
Lag et inlegg med bildet av det rommet du er MEST fornøyd med og legg til link nederst.
Blir veldig glad hvis du vil linke til dette innlegget også.Du kan bruke bildet på venste side i margen.:)

Jo flere som deltar jo bedre blir premien. (hemmelig foreløpig)


Lykke til!

Klem Charlotte