Skulle nesten tro jeg var det...
Skulle rett på butikken for å kjøpe melk da salgsplakatene lyste mot meg..50% på trekassene jeg har lyst på!!
*Må ha*
Og sånn gikk det altså til..3 stk kasser ble med meg hjem :)
Aner ikke hvor jeg skal gjøre av dem enda men...den tid kommer nok..
Og så er endelig "sommeren" kommet til Bergen igjen..Har vært sol og opphold i hele dag..selvom temperaturen ikke er noe å skryte av da..men vi får håpe den kommer snart også..
Ha en fin kveld..
Klem Charlotte