tirsdag 31. mai 2011

Interiørgleder!

Litt av shoppingfangsten denne uken.
Elsker kasser...De kan jo brukes til alt mulig:)

Ikke glem giveawayen min HER

Klem Charlotte

Giveaway

For å feire min nye blogg blir det nå blogglotteri her hos meg.
Premien kommer fra


Det du kan vinne er :


Dette stilige veggordet i valgfri farge.
Størrelsen er 1160 x 554 mm.

I dette lotteriet kan du få totalt 5 lodd :

1 lodd for å kommentere under
2 lodd for legge deg til som følger
2 lodd for å dele linken på facebook eller på bloggen din.(bruk bildet øverst)

Husk å skrive under hvor mange lodd du tar.
Du trenger ikke å ha blogg for å delta, bare skriv opp epostadresse.

Klem Charlotte

søndag 29. mai 2011

Stuen vår


Heisann.
Håper alle har hatt en nydelig helg:)

Her har vi brukt søndagen til loppemarked og søndagsrydding.Stuen har fått seg en liten makeover med et nytt vitrineskap jeg var så heldig å finne på finn.no i går.(heldige meg)
Og for å få plass måtte jeg selvfølgelig snu spisestuen,flytte bokreolen og rydde på plass i skapene igjen..
Men nå er jeg som sagt ferdig og mor i huset er rimelig fornøyd!

Skal legge ut innlegg i morgen om loppemarkedsdelen.




onsdag 25. mai 2011

Lillegutt er 9 måneder !

Hipp hurra! 

Greit, vet at det ikke er stor dag men den er stor nok for meg. Tiden flyr og han blir større for hver dag som går. Ligner mer og mer på meg også ( les STA)

 

Men igjen, Gratulerer lille Marcusen min;)

mandag 23. mai 2011

Pakke fra Jotex


Endelig kom den!
Pakken fra jotex som jeg har ventet på.
Dette spannet til cold drinks var faktisk mye større i virkeligheten enn hva jeg forventet.Kjempestilig!
Gleder meg til å bruke denne ute når sommeren kommer.

4 søte mygglys til sene sommerkvelder..


Og disse søte zink formene til lys :)


Ha en fin Mandag:)