fredag 2. desember 2011

Ønskeliste utfordring 3

Da er det igjen tid for ønskeliste utfordringen hos hviit.no.
Denne gangen har jeg valgt meg ut noen puter,sengesett og wallsticker! En av disse tingene er hjertelig velkommen under juletreet mitt med navnet MITT på!

Se gjerne resten av bidragene HER og meld deg på du også!

Klem Charlotte

Vinnerlykke!


Var så heldig å vinne giveawayen til Villa Waleur forleden dag.

Premien er en håndlaget såpe fra Stenders, en liten notisblokk og en alldeles nydelig englevinge til å henge på juletreet.

Er ikke ofte jeg vinner noe som helst så jeg er kjempeglad.
Ta gjerne turen innom bloggen hennes for den er rett og slett nydelig.Masse fine bilder og gode tips!

Ha en fin helg alle sammen!

Klem Charlotte

torsdag 1. desember 2011

Jul i vårt hus

I år som i fjor har NIB utfordringen Jul i vårt hus.
Her i huset kommer julepynten (det meste av den) opp den 1 desember eller 1 søndagen i advent.Er så koselig med julepynt så vil ha det fremme lengst mulig.
Under kommer et lite bilderas av hvordan vi har det her hjemme hos oss.












Klem Charlotte

Kundekveld hos Riviera Maison


God kveld i stova!

Da var 1 desember endelig kommet i år også.
Julen har begynnt å gjøre sitt inntog her i heimen og det ble ikke mindre julepynt av å være på kundekvelden til Riviera Maison i bergen i går kveld.
Koste meg skikkelig med sprudlevann,goodiebag og masse nydelig interiør.
Glassene og skiltet over ble handlet inn i løpet av kvelden.Jeg bare elsker glassene til RM.
Disse har teksten Merry Christmas


Kundekort fikk vi også i goodiebagen.


Nydelige glass fra goodiebagen med teksten Boissons.
Helt nydelige er de!

 Og denne engelen med plass til telys eller stearinlys fikk vi også.

Oppsummering av kvelden:
Kjempesuksess.
Skal garantert tilbake neste gang!

Ikveld blir det å trosse regn og vind så kansje jeg får opp noen julelys utenfor huset også.Men skal ikke si at lysten er helt på topp i dette bergensværet her.

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem Charlotte

VINNEREN ER KÅRET!!!



Da var endelig 1. Desember her og jaggu er det ikke på tide å trekke en giveaway til her hos Amaroso.

I dag er premien en nydelig lysestake fra Solstrand Interiør. En nydelig interiørbutikk her i Bergen som absolutt er verdt turen innom.



Vinneren ble som vanlig plukket ut av min venn random.org og denne gangen var det lodd nummer 47 som vant!




GRATULERER SÅ MYE TIL.....






Karianne har en nydelig blogg som er absolutt verdt en titt innom.Håper du blir fornøyd med premien og finner en fin plass til den:)
Send meg adressen din så kommer premien til deg snart.

Tusen takk til alle dere andre som var med å delta.Skulle ønske jeg hadde en ting til hver og en av dere men det har jeg desverre ikke.
Men husk at det fortsatt ikke er for sent å melde seg på den andre giveawayen min. Lykke til.


Klem Charlotte