torsdag 10. november 2011

DIY stige!

Her kommer litt flere bilder av den stigen jeg lagde igår.
Skakk og skjev men gjør absolutt ingenting!
Er så fornøyd med den.

Tau ble brukt til å feste trinnene.


Ha en fin kveld.
Klem Charlotte


onsdag 9. november 2011

Hjemmesnikret stige og ny lampe..

Og da var vi igjen midtveis i uken!
Snart helg..
Idag har jeg fått både stigen min ferdig og handlet inn en ny lampe til stuen.

Stigen var litt skjev men syntes det ble litt av sjarmen jeg..Julestrømpe fra kid som pynt.(Ja litt tidlig,eg vet)




Nye lampen fra Skeidar.
For en som er glad i litt dempet belysning om kvelden så passer en slik med telys perfekt.
199,- Løp og kjøp!



Til slutt må jeg bare få sagt tusen takk til alle som stemmer på meg til boligbloggen (Knapp høyre side)
Fortsett med det :)

Og ikke glem giveawayen min som pågår nå og du kommer dit ved å trykke HER

Ha en fin uke...Klem Charlotte

tirsdag 8. november 2011

Ommøblering Stue. Pallebordet ble pallesofa

Stuebilder FØR:
Helt usensorert med rot,leker og KAOS!
(Er det ikke herlig å se slike bilder av og til dere?)




Det gamle pallebordet mitt ble tatt inn i varmen igjen og brukt sofa.
(Man kan jo bruke paller til alt!!)

Så nå har mor fått seg en plass der hun kan både blogge,strikke og lese interiørbladene sine i ro og fred :)



Blir ikke værende lenge slik da det er her juletreet skal stå men forandring fryder!

Ha en fin uke!

Klem Charlotte

mandag 7. november 2011

Interiørgleder!

Interiørgleder åpner nå i Bergen ,rettere sagt bønes.
Gleder meg skikkelig til å snuse litt rundt i den butikken kjenner jeg.Blir vel litt julepresanger derfra i år :)

Ellers er mine bergenske interiørfavoritter :
Interiørhuset Alvøen,Hønsehuset,Karioka, frk.Doris og Solstrand interiør.

Sist jeg var på Hønsehuset på valen nevnte hun at de nettopp hadde fått nettbutikk ,men denne er helt umulig å finne...Noen som har sett/vært innpå denne?

Klem Charlotte

søndag 6. november 2011

Gaver og bloggtreff i Bergen


I år har jeg bestemt meg for å bruke litt god tid på gaveinnpakningen.
Syntes det blir litt mer personlig på den måten.
Masse forkjellige bånd,gavelapper og papir er kjøpt inn så nå er det bare til å mikse å matche :)

Kjempekoselig!



Bare elsker det sølvbåndet med stjerner på!



Og så har jeg meldt meg på bloggtreff hos Den Grønne Balje her i bergen.
Datoen er 20 Nov fra klokken 1300-1600.
Gleder meg kjempemasse.
Fortsatt ledige plasser så det er bare til å melde seg på.

Treffer jeg deg der kansje?


Ha en fortsatt fin Søndagskveld alle sammen!
Klem Charlotte