lørdag 29. oktober 2011

40% på HELE butikken

Ja idag er det altså 40% på hele butikken hos Frk-Doris.
Butikken ligger på Fjæreide,Sotra.

Bildet er lånt fra http://www.frk-doris.no/

Butikken holder åpent fra 12-15 idag.

Så nå er det frem med lommebøkene folkens.Jeg gleder meg kjempemasse.
Håpet er å få gjort unna noen julegaver idag så vi får se hva jeg finner.
Noen andre som har tenkt til å ta turen?

Klem Charlotte

fredag 28. oktober 2011

Pallebord

Har fått en del mail i det siste om jeg kunne poste et innlegg igjen fra pallebordene vi laget i sommer.
Det var utrolig mye respons på disse og det gjør meg kjempeglad.Så bra at andre liker det man lager også.

Her er ihvertfall bildene av bordene:



2 stk paller ble grunnet og malt hvite.
4 ben med sving og brems fra clas ohlson ble montert.
Alu plate ble bestilt på mål
Veggord fra veggfolie.no (Kanonkvalitet) ble festet på.

Pris i butikk : 5000 (JA helt sant)
Hjemmelaget : 1100,-

Og er det mer dere lurer på er det selvfølgelig bare til å ta kontakt.

Ha en fin kveld.
Klem Charlotte

Noen før og etterbilder -Stue!




Ja nå kommer endelig noen før og etterbilder av stuen.Eller litt av den ihvertfall.Er ikke ferdig med halve enda så den delen kommer vi tilbake til senere.

Her er slik det er idag :




Og her er venstre side før bildet.Hadde i utgangspunktet planer om å ha vitrineskapet mitt med terassedøren men ombestemte meg faktisk i går og plasserte heller sofaen der.
Nå har jeg faktisk plass til 2 sofaer i stuen og den andre kommer så snart jeg finner den rette.

                                                  

Her er spisestuedelen av stuen.Bildet til venstre er igjen før bildet.
Nå har jeg fått vitrineskapet på plass og snudd bordet.
Skal få sett om jeg kan ta enda bedre oversiktsbilder senere.



Og for de som har sett bloggen før så husker dere sikkert det bildet her:


Hvorfor de gamle eierne valgte å ha en kasse midt i stuen aner ikke jeg,men søren det var deilig å bli kvitt den .Ble så mye mer åpent og luftig.
Tusen takk min kjære handyman!

Ha en flott fredagskveld.

Klem Charlotte


torsdag 27. oktober 2011

Bli med inn på soverommet vårt.

Er ikke så mye som er gjort her siden vi flyttet inn foruten et strøk maling på veggene.
Og litt pynting og stæsj selvfølgelig.
Helt ferdig er jeg vel heller ikke.Så mye kjekt som står på ønskelisten til dette rommet.
Største ønsket er en stige,men lurer litt på om jeg klarer å lage den selv.
Kansje noe for neste projekt?



 Gamle stuedøren hengte jeg opp som sengegavl og pyntet med klistremerker fra Panduro.
Enkelt og billig.



Lampen skal med tiden byttes ut. Dette er den gamle som hang i stuen når vi flyttet inn.

Handleliste: Always kiss me wallsticker - Bohus
                  Puter                                  - Bohus
                                                Kritt tavle                           - Hønsehuset interiør Valen


Ha en fortsatt fin dag.

Klem Charlotte

onsdag 26. oktober 2011

Del av stuen!

Først må jeg vel bare si at jeg endelig er tilbake.Har jo lovet dere før / etter bilder av oppussingen her i heimen og lover at de kommer snart.Vi har ihvertfall fått bygget en utleieleilighet i kjelleren og ny leieboer er allerede flyttet inn.Så nå gjenstår overetasjen vår. En av planene har vært  å male det gamle furukjøkkenet hvitt ,men finner aldri arbeidslysten til det.

Men så over til det nye lerret mitt da.
Billig kupongkode hos groupon for ikke så lenge siden.
Er strålende fornøyd !



Gamle bildet som hang der.
Ser nå at det så veldig stusselig ut ja...


Og slik så det ut den dagen vi flyttet inn. Var deilig å rive kistene over vinduene og den fæle murpussen på veggene.


Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Charlotte