mandag 4. juli 2011

Give away

En liten sommer give away her på bloggen Små Gleder.
Premien er 2 putetrekk og et lite skilt :)

Reglene er som vanlig:

1 lodd for kommentar
1 lodd for følger
2 lodd for link til konkurransen (ikke facebook)
2 lodd for deltagelse på ditt vakreste rom som du finner i venstre marg.

Totalt 6 lodd


Lykke til...

Klem Charlotte

søndag 3. juli 2011

Sommerparadis -Bilde ras!

Vannfontene (hjemmelaget) med blått lys og fisker (falske vel å merke)


2 stk kanoner ved trappeoppgangen til øverste del av hagen

Late dager med selvklipp :)


Marcus elsker å leke på gresset :)

Nye broen øverst i elven :)

Nye huset vårt på venstre side :)

OG her skal det bli mye kos (les: vin) i sommer....


Ha en fin uke alle sammen.

Klem Charlotte

lørdag 2. juli 2011

6 rette i LOTTO!! Endelig litt lykke min vei??



Snakk om å være inne i en god stim da!!
Ikke bare vant jeg lotteriet til Beatell men tror dere jammen ikke at lottokupongen min gav gevinst også!
Denne frøkna er nå 7900,- kroner rikere..:) Mon tro hva jeg skal unne meg da?
Tror jeg skal bruke natta på å tenke over hva vi trenger som har blitt nedprioritert...

HA en STRÅLENDE lørdagskveld..
Klem Charlotte

Mitt beste ferieminne



Mitt beste ferieminne

Mrs.Hardy kjører nå en konkurranse i samarbeid med Lego der du kan vinne brettspill :)

Mitt beste ferieminne må være turen til Thailand vinteren 09.
Sikkert til dels pga. at dette var den siste ferien vi fikk før lille Marcus kom til verden!

Bildet er fra stranden i Hua Hin.
Sommer,sol og shopping....håper det ikke er lenge til vi skal tilbake:)

Siste ferie uten barn :)
Men regner med at feriene fremover blir fyllt med minst like gode,om ikke bedre, stunder!

Hva er ditt beste ferieminne?

Klem Charlotte


Jeg vant,jeg vant!!


Endelig slo vinnerlykken til :)
Våknet til verdens beste melding idag,nemmelig at jeg var vinneren hos Beatell..
Så utrolig koselig å begynne dagen slik...Og ikke minst fantastiske premier da :)
Besøk den fine bloggen hennes HER

Håper alle andre også har hatt en fin lørdag..

Klem Charlotte