Her er da mitt bidrag til norskeinteriørbloggers Juni oppgave.
Ikke så mye som er gjort enda da solen ikke har gjort sitt store inntog enda ,men har fått noen kasser
og et par blomster på plass:)
Stigen fikk jeg billig på Fantoft hagesenter siden den var litt knekt i toppen :)
Gleder meg til å handle inn flere blomster så jeg får fyllt de pottene som står på bakken der:)
(Kabeltrommel trenger litt mer hvitmaling også ,men det kommer )
Ha en strålende helg !
Klem charlotte




