fredag 3. juni 2011

NIB utfordring Juni.


Her er da mitt bidrag til norskeinteriørbloggers Juni oppgave.
Ikke så mye som er gjort enda da solen ikke har gjort sitt store inntog enda ,men har fått noen kasser
og et par blomster på plass:)
Stigen fikk jeg billig på Fantoft hagesenter siden den var litt knekt i toppen :)



Gleder meg til å handle inn flere blomster så jeg får fyllt de pottene som står på bakken der:)
(Kabeltrommel trenger litt mer hvitmaling også ,men det kommer )


Ha en strålende helg !

Klem charlotte

torsdag 2. juni 2011

Loppis

Søndagens loppisfangst på Storetveit.
Ikke så mye å skryte av men det var litt vel dyrt der. Man kan ikke betale 100,- for et norgesglass vel??
Alt dette fikk no jeg prutet ned i 100,- ihvertfall.
De skulle jo egentlig ha nesten 200,-bare  for den fishermans esken..(seriørst?)

Ha en nydelig kveld...

Trekasser og diverse


Lovde dere bilder av det jeg hadde handlet idag så her kommer bilder.
Trekassene fikk jeg fra Askøy hagesenter.Er ikke sikker om de egentlig var tilsalgs , men et smil fikser det meste ;)
 Kisten øverst fikk jeg også tak i på hagesenteret.Den lå nesten helt bak på lageret så den var ikke lett å få øye på. Fikk t.o.m 25% rabatt på den siden den var brukt til utstilling! Happy me!

Den hvite trekassen pryder nå inngangsdøren og har fått både lavendelbusk og silke...(et eller annet) blomster i :)
                                                                                                                                                   

Hvit trekasse med tavle : 199,- Plantasjen
Trekasser orginale : 199,- Mestergrønn Askøy
Kiste : 500,- Mestergrønn askøy


Ha en fortsatt fin kveld og ikke glem giveawayen min som du finner på venstre side :)

Klem Charlotte

Kasser og kiste

Endelig har jeg fått tak i flere kasser..
Er grådig glad for at både hagesentrene er åpne og at vi har stasjonsvogn :)
.Skal legge ut skikkelige bilder når jeg kommer meg hjem.

Nyt fridagen alle sammen
Klem charlotte

onsdag 1. juni 2011

Besøk hos Frk Doris


Har hatt en utrolig koselig onsdag med et lite besøk hos frk-doris :)
Hun hadde så mye pent og det var såå koselig butikk hun hadde.
Dette er noen av godsakene som ble med meg hjem etter besøket.Nå er det bare til å finne ut hvor jeg skal ha det :)

Nettadressen hennes er : http://www.frk-doris.no/



Nå er det tid for kos,kos og paradise hotel :)
Ha en strålende kveld alle sammen.

Har du ikke meldt deg på min giveaway enda kan du gjøre det HER


Klem charlotte