mandag 11. juni 2012

Nyter finværsdagene!



Man kan vel trygt si at sommeren nå er i anmarsj. Bading,soling og rydding ute er vel det dagene består av nå.
Marcus har fått nytt basseng på terrassen så han storkoser seg i varmen.2,5mX2,5 m til 179,- hos Toys"r"us ! Kupp!



                                                                  HAGEPROSJEKTET!





Kommet ganske så langt på hageprosjektet vårt nå så håper det skal bli ferdig i løpet av sommeren. Mangler hvit singel,murer og masse masse blomster :)
Gleder meg til å ta før og etterbilder når det er ferdig;)'


Beklager at jeg ikke har fått svart på så mange av kommentarene i det siste heller.De betyr fortsatt veldig mye for meg og jeg skal få besøkt dere alle så snart jeg får tid. Ha en solfylt dag!

                                                                Klem charlotte

1 kommentar:

  1. herlige bilder! se ut som dere koser dere masse i det fine været:)
    her har ikke sommeren begynt enda, men det er nok like greit siden det fortsatt er noen uker til ferie:)
    Ha en fiin onsdag!
    klem Cathrine

    SvarSlett